Tugba12345 bizde de sarılık sinirdaydi. Mümkün değil uyanmiyordu. Doktora gittim. Ayağının tabanına vurun ya da ayağını sıkın mutlaka uyandırın dedi, gösterdi de. Biraz zalimce geliyor ama çocuğun sağlığı için, başka türlü uyanmiyor. Saatte yarım saatte bir süt verdim bir iki gün, gece gündüz, değeri düştü ve düzeldi hamdolsun.