nurten0804 Canım ben de 5. Haftadan itibaren zaman zaman lekelenme kanama problemi yaşıyorum .ama ne olursa olsun stres yapma .ALLAH büyük .Eger bebiş sağlıklıysa ALLAH sana onu nasip edecekse bir şekilde tutunuyor .kalbini ALLAH a yasla.Gönlunu ferah tut.fazla hareket etme .ayakta kalma .yatarak geçirmeye çalış. Ayaklarının altına yastık falan koy ki ayakların biraz yüksekte olması daha iyi .