Ceylin96 Kızlar araştırma hastanesinden geliyorum bebeğimi erken Doğumda kaybettim şimdi gene düşünüyoruz genetik test yaptırmak için araştırmaya gittik ama yapmadılar 3 ölü bebek olması gerekiyormuş ne yapmam lazım bu genetik testti ve pıhtılaşma testini yapmam lazım nerde ve nasıl yaptırabilirim özeller yapar mı ne kadar ? Bilen varsa acil yazsın nolur yardım edinnnn 😭😭
Berkos Ceylin96 Sende 3 düşüğüm var de.. benm 2 tane vardı 3 tane var dedim yaptılar.. sonuçta düşük yaptığına dair belge istemiyorlar sadece senin demene göre yapıyorlar
Sunay10_ Ceylin96 araştırma hastane git canım yaparlar çok geçmiş allahım bir daha aynı acıları yaşatmasın
Ceylin96 Berkos yaaaa 😩😩 eve gidiyoruz ama diyemedim öyle yalan söylemek istemedim bu testleri devlet hastanesi yapıyor mu acaba ve özelde ne kadar fiyatı ??
Berkos Ceylin96 Malesef canm doktorlar acımasız illa o acıları yaşayacaksın sonra yapıyorlar.. özelde dünya kadar para tutar hepsini eğitim araştırma da yaptırdım hiç ödeme yapmadım.. devlet has yapmıyor sadece eğitim araştırma
Superfreshlerim Ceylin96 pıhtılaşmayla ilgili 2 tane genetik test yaptırdım, doktorum önce homosistein değerime baktırdı o biraz yüksek çıkınca genetik testleri istedi, 3 düşük beklemek çok saçma ne kadar acımasızlar
Superfreshlerim Ceylin96 canım ben Ankarada Başkent ünv. Yaptırdım ikisine 600 civarı verdik sanırım yaklaşık 1 yıl olacak çok net hatırlamıyorum canım
Ceylin96 Superfreshlerim ben şimdi özeli aradım orda yapılıyormuş danışmaya gidiyoruz eşimle 😩 artık çocuk peşinde koşturmaktan vallahi yoruldum yaa 😭😭
Superfreshlerim Ceylin96 öyle deme canım ya Allah herşeyin hayırlısını nasip etsin, Allah gönlüne göre versin inşallah emeklerinin karşılığını alırsın, biz de çok koştuk, rabbim inşallah sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder
Ceylin96 Superfreshlerim inşallah kuzum 😔😔 durum da pek yok dünyanın parasını söyleyecekler bize şimdi 😩
Hnfe Ceylin96 evet banada aynisimi dediler ben özelde yaptirdim gecen sene 2.250 euro verdik 40 gunde sonucumuz almanyadan geldi türkiyede yapilan testlerde tüm genlere bakilmiyor fakat almanyada tüm gen analizi yapiliyor arastr istersen b3nim.gittigim genetik arastirma merkezin ismi mikrogen arastirma merkezi ankara
Hnfe Ceylin96 arastirma hastaneside yapiyor diye biliyorum arkadasim hacettepde yaptirmisti bi arastir istersen
Kbrkrt Ceylin96 özel de 1500 den aşağı yaptıramazsın bende ilk yalan söyleyemem dedim ama sonra fiyatları duyunca başka bir araştırma hastanesine gittim 3 düşüğüm var dedim yaptılar
Hnfe Kbrkrt ben gecen sene 10.750 tl vermistim gercekden özeller pahali ama.hacettepe ayniml hastalikdann3 kere bebegin ölürse genetik tarama.yapariz.demisti
Kbrkrt Ceylin96 canım sonuç daha kendi doktoruma göstermedim pazartesi gidicem. ama sıkıntı yok gibi gözüküyor ben Yinede 3 ay oksapar kan sulandırıcı kullandım yeni bıraktım daha
Kbrkrt Ceylin96 sormadılar onu 2 kimyasal 1 aşılama sonrası gelişmedi dedim zaten kimyasal gebelik kanda hamilelik gözüküyormuş ama adet oluyormuşsun yalancı hamilelik gibi bişey düşük gibi değil ama onlarda düşükten sayılıyor sende sorarlarsa bile evde düşürdüm diyebilirsin. Hiç tedirgin olma bu testler 1 tane bile olsa bizim hakkımız 3 ü mü beklicez Allah korusun