Gozdemalgac bi tane onlu falan tam takım hastane çıkışı seti al bi tane de beşli falan küçük set al. Yedi sekiz takım 0-3ay al yeter. E-bebekten çıtçıtlı iç atlet yani zıbın al on tane 3 ay on tane 6 ay on tane 9 ay 10 tane 1 yaş. En uygun orada çünkü ve kalitesi iyi. Geri kalan çok beğendiğin almadan geçemeyeceğin şeyleri 3-6 ay al kenarda dursun. Ben takımdan ziyade tek parça tulum alıyorum. Hem bel lastiği sıkmasın diye karnını, hem kucakta taşırken beli sıyrılıp açılmasın diye, hem de uyuturken çoraplarını çıkarıyorum kan dolaşımını yavaşlatmaması için, o esnada ayakları üşümesin diye.