Hem detaylı da hem de sonraki muayene de bebeğimin kordonunda tek arter tek ven sorunu olduğu söylendi özeş hastane de. Erken doğum , gelişim geriliği olabileceği söylendi . Daha sonra bu hastanede yaşadığım ptoblemler yüzünden üniversitede bir doçente muayene olmaya başladım . Bebeğin kordonunda hiç bi sorun olmadığını erken doğum riskimin olmadığını bebeğimin kilosunun gayet iyi olduğu söylendi . Bebeğinizin bi sorunun da asla tek doktorla kalmayın özellikle özel hastanedeki doktorun söylediklerine şüpheci yaklaşıp araştırın benim hamileleğimin kaç ayı stresli geçti bu yüzden