Gamzeesahin Kızlar merhaba 12 haftalık olduk kızamıkçık sorunları yaşadık hamilelikte çok şükür önceden geçirdiğim çıktı son avidite terslerinde ama sanırım 4 5 aylık olunca sıvı alınıyormuş aldıran var mı risk oluşturuyormu. Doktorum ama şuan alınır demedi yok gözüküyor dediği için dosyayı kapattı ama kayınvalidem alınır falan dedi kendisi aldırmış birşey olmuyor dedi ama ben risk ihtimalini biliyorum. Ki hiç sevmem işime karışılmasını Yaptıracağım varsa da birisi karıştığında ısrar ettiğinde ölürüm yaptırmam. Yaptıran var mı riskleri neler biliyormusunuz.
Silence Gamzeesahin amniyosentezi bizzat yaptırdım ve asla korkmanız gereken bir durum değil.. linkten izleyebilirsiniz😊