selinakinci Gzmavci sen hiç dert etme kendine böyle şeyleri hayırlısıyla gelir insallah bebeğin ❤️ 24. Haftalık doğanların yaşadığını duymuştum allah uzun ömürler versin ❤️
sdsd Gzmavci doğumunuz gerçekleşti mi , sağlıkla büyüsün inşallahh,sizede çok gecmıs olsun ,nasıl gectı doğumunuz bende sezeryan olmak istiyorum normal doğumdan korkuyorum
Tuba1234_4 sdsd normal dogumda emin ellerdeyseniz korkucak bisey yok epidural aliyorsaniz sanci hissetmiyorsunuz mucizeye tanik oluyorsunuz hemen bebeginizi o haliyle gogsunuze verip emzirtiyorlar bence sezeryan acil durumlar icin onemli bir ameliyat sen saglikliyssn bebegin saglikli o cabayi beraber gisteriyorsunuz. Senin oldugu kadar bebegin ivinde kolay diil ama iyilesme surecin yapini bilmedigin icin soyluyorum nirmal dogumda cok cok hizli. Ben iki saat sonra dus yapiyodum mesela bende cok korkuyodum ama rabbimiz bize sad3ce bize o gucu ve dwyanma gucunu veriyor . Sen yine bi dudun hatta dr unla konus l ne diyo . Senin yapin bebegin buyuklugu buna uygunmu . Sonucta catiylada alakali bisey bu unutma.profosyonel gorus bence daha kiymetli @sdsd
sdsd Tuba1234_4 çok haklısınız ama panik atak var bende bebeği doğuramam kalır diye daha cok endise yapıyorum, afedersiniz büyük tuvaletimi zor yapıyorum 🤦🏻♀️ ıkınmak doğurmak,ilk gebelik olunca fena korku var
Tuba1234_4 sdsd sen nasil rahat ediceksen canim en dogrusu kalbinden gecendir.ama korkma sen guclusun kadinsin o yuzden bu guc icin rabbim bize veriyor dogurganligi