Meryem38 6hafta 4günlük hamileyim enox iğne kullanıyorum ve vurunduğum yer inanılmaz derecede morardı ve içide çok fazla beze gibi sertleşti iltihap kapmış gibi benim gibi olan varmı acaba?
Purple13 Meryem38 damara gelince morarıyor göbek deliğinden çok uzaklaşma öyle demişti doktorum benim ilacı hızlı bastığımda beze oluyor. Her gün vuruyoruz olucak illaki. Ben hiç vurmadım ama çok morardıysa kol veya bacağa vuranlarda var
Supermommy Meryem38 koldan hep vuruluyorum ne morluk ne şişlik gobegım gergın tutamıyorum ıkı etı sıkıstırmak gerekıyor kol en guzelı bence
Kbrazcan Meryem38 hızlı enjekte ettiğinizden olabilir benim morartı bile çok az oluyor göbek deliğinizden 4 parmak öteyi pamukla silin iğneyi batırın ilacı yavaş enjekte edin iğneyi çıkartın pamukla bastırın inşAllah olmaz daha
Meryem38 Purple13 birde kol ve bacaktan deneyim canım inşallah orda sıkıntı olmaz bilgin için allah razı olsun
Nihanak Saglik ocagi bunun egitimini verir sana nerden nasil vuracagini bence bi git gorus. Benim de hep morardi her yerim.36+3 oldum. Doktorum bi kere gittigimde.asiri mordu gorunce bana bi jel.krem vermisti. Doktoruna da sorabilirsin. Bir de ilaci verirken cok.yavas yavas ver. Igneye dokundugun an ilac gidiyo zaten guc uygulamana gerek.yok hizli verme. Bezeleri.de.takma kafana hepimizde.olan bisey. Daha cok basindasin donusumlu olarak kol.ve gobek olarak yap. Ben bacaktan bi kere denedim cok can yakti basmakta zorlandim.bacagimin ustune. O yuzden kollarimla gobegm arasnda degistire drgistire yapiorm