Esmermelekk Merhaba kızlar nihayet 22+3 de cinsiyetimizi öğrendik. Oğlum olacak inşallah. Isim arslan yağız yada yaman isimleri hoşumuza gidiyor.sizce hangisi olsun
Melteeeem Esmermelekk bence hırçın isimler koymayın yağız güzel fakat Arslan Yaman biraz hırcın değil mi ismini taşırmış her çocuk ☺️ Benim de oğlum olcak fakat isim henüz bulamadık doruk veya Çağan Ege arasında gidip geliyoruz ☺️
Esmermelekk Sbldgn yeni öğrendik ondan önce devlete muayene olmaya gittiğimde gorememislerdi. Bu kez ozele gittim söyledi doktorumuz
Esmermelekk Melteeeem ben de anlamları yönünden düşünüyorum kulağa hoş geliyor diye ilk aklımıza gelen bunlar oldu.doruk bence güzel 💗