Serifelina Aa..Evet benmişim baktımda. Doktora gittiniz mi ? Benim bi sabah 10 gibi geldi. Sonra bidaha gireyim bakim dedim yine geldi.. En son yarım saat önce tekrsr geldi. Dünden beri kasıklarımda ağrı var. Devletteyim arayamıyorum. Doktora bu akşam 2 günlüğüne izne ayrılıyor. Ne olacak bilmiyorum.