eknsnsr98
Kızlar dün gece tuvalet için kalktım ve tam uyuyacaktım ki bi mide agrısı tutu beni çok kötü oldum yatamadım dün gece midem yanmıyordu sadece çok kötü agrıyordu çok kötü oldum bi bardak süt içtim geçti biraz suan hala biraz agrıyor bu neyde olabilir sizce sizdede böyle bir şey oldumu çok korktum acaba bebekle bi alakası var mı diye bide dün geceyi çok sinirli stresli geçirdim yardımcı olur musunuz.💕