Mrvm005 sumosgoksu kan verin mutlaka temmuzda gebeligimi bu sekilde ogrendim ben ve takip ettim 6. Haftaya kadar kesemizi gorduk ama nasip olmadi o zaman bana. Simdi insallah sana bana isteyen herkeze Rabbim nasip eylesin insallah
Mrvm005 Deletedmom00170 insallah canim Rabbim isteyen herkeze hayirli saglikli sihhatli evlatlar nasip eylesin bizleri de hayirli birer anne baba olabilmeyi nasip eylesin insallah
Keremeral Düşük yapmışsınız henüz beta sıfırlanmamıştır umutlanmayın derim..benim 40 gün sonra bile 13 çıkmıştı değer
Mrvm005 Keremeral ama bi kac gun oncesinde hic bisey cikmamisti teste. Bende o ihtimali dusunuyorum aklimda ondan hissizim suanda
cansn99 Mrvm005 güzelim hamilesin İnşAllah sağ salim kucağına alırsın dua edicem sana bende de böyle olmuştu sonra yine yap koyulaşıcaktır https://imgyukle.com/i/oXEkGP İnşAllah gün gelir karnın burnunda olur benim gibi😊
Mrvm005 cansn99 aminn insallah saolun. Rabbim elbet nasip eder ama ne zaman bilemiyoruz elimizden geleni yapiyoruz Rabbime kalmis gerisi