Olivkie Merhabalar Özellikle geceleri çok fazla terliyorum. Hatta yastığımın üzerine havlu serdim. Geçenlerde de elimin üzerinde minik sivilceler çıkmıştı, isilik diye düşündük. Doktorum gebelikle ilgili olmadığını söyledi. Kendimi menapozlu gibi hissediyorum😐 35.haftamdayım. Bu problemi yaşayanlar var mı?
Kucukannee Olivkie havaların sıcaklığından dolayı olabiliyor ve yatarken mümkün oldugunca pamuklu giy ve ince olsun yorgani cok kullanma bizim burda hava 14 derece falan ama ben dışarda atletle kosabilirim yani bana da oyle basıyolar 😄😄
Ozlem2634 Olivkie 34 haftayım bende bıldıgın ensemden alnımdan ter akıyor o derece terlıyorum camlar acık ustume bırsey ortmuyorum ama terlemeye engel olmuyor bı ara gogus aram pısık olmustu terden allahdan o gectı yanı son haftalar cıdden cok zorluyor
Esraoyku Olivkie kızıma hamileyken benimde öyleydi acayip terliyordum hormonlardan dolayı havadn dolayı değil çünkü kış mevsimindeydik.ilk çocuğunuzda daha önce terlersiniz 😊
gizemmm Olivkie 37. Haftadayım bende aynı durumdayım. Terden sırtım sırılsıklam oluyor. Hatta göğsümde isilik gibi kırmızılıklar oldu
Olivkie Kucukannee haklısın canım. Cam açık uyuyorum. Cereyan yapmasın diye diğer camları açmıyorum. Bir de geceleri çok sık tuvalet ihtiyacım için uyanıyorum. Son haftalar biraz zorlayacak belli ki🙂
Hnfe Olivkie 34.haftaya grdk bugun bnde ayniyim. uyku diye bişey yok sabaha kadar ter icindeyim ayaklarimda yaniyo dün kontrolde doktoruma ben artik dayanamiyorum 35 de alin dedim.olmaz küveze girer diyince sustum.az daha sabredecez
novice_mom Olivkie Ya bu geceleri terleme olayı bende de var. 26. Haftamdayım her sabah göğüs bölgesi terlemiş şekilde uyanıyorum. Sıcaklara veriyordum ama sanırım hamilelikle de ilgili. Benden başkalarında da olması normal olduğunu gösteriyor demek ki 😅