imren88 Biraz kişiye bağlı sanırım ya. Zaten çatısı dar olanların çok fazla acıyormuş. Çatı muayenesinin amacıda o zaten. Bir de her insanın acı eşiği çok değişken olabiliyor. Kimisi baş ağrısından bile yatak döşek yatarken kimisi nelere dayanıyor. Hepimiz için hayırlısı olsun🙏🏻🙏🏻