Slm kızlar, 34+2 deyim. Artık kontrollere 2 haftada bir gidiyorum ve her gittiğimde tartıda +2,5 kilo fazla çıkıyorum. 30. Haftaya kadar9 kilo almıştım şimdi maşallah duble duble gidiyor. Bişey yediğimde yok. Bu durumda olanlar var mı? Yoksa kendimi atıyım mı? 🤣😂🤣😂💆🏻♀️💆🏻♀️💆🏻♀️