Nurelakaradag valla burda yaptıran da var yaptırmayanda . Ben yaptırdım , yok ölüyorum yok kolumu kımılfatamadım flaan diyen coook oluyordu bende hiçbirsey olmadı . Brnce önemli , nerde ne zaman dogum yapılcagı kestirelemiyor , paslı birsey bata bilir , korunmakta her zaman fayda var .