Mrveyman Kızlar medipol mega bağcılar hastanesinde doğum yapan varmı hangi doktora gittiniz muayene ve doğum ücreti hakkında bilgisi olan var mı?
Nzlkca Mrveyman 25 haftalık hamileyim. Doktor Elif Çiler Eren’e gidiyorum. Muayene ücreti 170 tl. Normal doğum 2200, sezaryen 3500. Doğum yapan varsa bende fikirlerini merak ediyorum.
Bsecill Mrveyman hale hanjm için sormuştum 280 tl muayne 3200 normal doğum 5000 sezaryen demişlerdi. Ama gitmedim ben nisa hastanesine bağışlayacağım 2 hafta içerisinde
Mrveyman Nzlkca banada nadide hanımı önerdiler canım tüm muayene ücretleri aynımı doktorların bilgin varmı
Nzlkca Mrveyman doktorların muayene ve doğum ücretleri değişiyor. Arayınca bilgi veriyorlar doktorların muayene ücreti hakkında
Mrveyman Gerçekten bilgi paylaşılacak konulara nye cvp yazılmaz kaynana muhabbetine yağmur gibi cvp yazılır anlamış değilim 😠😠😠
Ayce09 Bende kendi doktorumdan memnun değilim başka doktor denemek istedim duyguyu çok övcüler 1 saat bekledim girdim sorular soruyo cevaplıyorum aynı şeyi tekrar soruyo boş gözlerle bakıyodu resmen 17+0 dım bana bi test uzattı hemen bunu yaptır bebegin ilerde çişini tutucakmı kakasını tutucakmı bunlara bakıcaz diye cinsiyet için pozisyon uygun değildi koridorda yürü dedi bana diğer hastadan sonra alıcam dedi yürüdüm yanımdan geçti doğumhaneye gitti geliyorum diyip sonra gelmedi son hastasıda bendim acil değildi eminim ki tekrar bakmak istemedi ve 190 tl boşuna verdim o doktor için gerçekten içten davrandığına inansam devam ederdim ama yok müşteri olrak görüyolar inşallah iyi bi doktor bulurum esenler medipole gidiyorum kendi doktorum orda megada olur hiç farketmez yeterki iyi bi doktor olsun istiyorum ama çok ilgisizler
Ayce09 Eşimin akrabası temmuzda doğum yaptı tüplerini bağlattı ve sezeryan oldu sezeryan 1800 dedi toplam 3000 ödeyip çıkmışlar bence çok farklı fiyatlar veriyolar insanlara