Deryaa68 Kizlar 26sinda normal dogum yaptm disardan 5 tane dikisim var 10 gun gecti doktorum izinli 13. Gun gdicem kontrole alinirken aciyormu?
Deryaa68 Benimkiler dusene benzemiyor ama.doktorumda demedi oyle brsey Ikiprens_annesi ama doktorum oyle brsey demedi bide hic duscek gbide durmuyor☺
butterfly4 @Deryaa68 @Ikiprens_annesi ben de 7 gün oluyor normal doğum yaptım, doktor dikişleri kendi düşecek dedi, ama pedime dikkat ediyorum daha hiç düşmedi, erken mi acaba ?
3bebe1anne_2021 dikişler iyileşince kendisi düşüyor doktorlar almıyor artık. acı hissetmiyordum benim 15 tane vardı hiç acı hissetmedim
3bebe1anne_2021 ama hemen dusmeyebilir nemli tutmamaya özen gösterin . hayırlı olsun Allah sağlıkla mutlulukla hayırla büyütmek nasip etsin 😊