kelebek12345 İnşallah canımm Rabbim tez vakitte hayırla nasip etsin inşallah , doktor banada yumurtalarım büyümediği için söktürücü vermişti ama adetim geçince kendimi tuhaf hissetmeye başladım hergün test yaptm negatif çıktı ama ben bi farklılık olduğunu hissettim o hafta acayip sinirli olmuştum eşime sürekli bağırıyodum 😂, normalde adet dönemlerimde falan hiç göğsüm ağrımazdı o hafta baya bi hassaslaşmıştı, bende tuhaflığı hissedince söktürücüyü kullanmadım en son bi hafta dolcağı akşam dedim bunda da çıkarsa çıkar çıkmazsa yarın ilaca başlarım diye düşünüyodum ki Elhamdülillah o akşam silik çizgiyi gördüm sabah kan testiylede doğrulandı, Rabbim bu mutluluğu en yakın zamanda hem sana hem tüm isteyenlere yaşatsın inşallah 💜💜💜