B_u_k ahh canım benim, insallah ben de senin gibi o ayı görürüm sen de saglıkla kucagına al. Rabbim bana da nasip etsin
Canım bir sey daha danıscağım. Bugün bu sistemde 5 hafta 5 günlük görünüyorum. Bugun kan tahlilide yaptırcam. İdrar testi yaptıö evde cift cizgi cıktı. Öğleden sonr randevuya gitcem. Adetimden 9 gün geçmiş görünüyor bugun ilk defa bu sabah toplu iğnenin başı değil de sivri ucunu düşün o kadar minik kırmızı 3 tane kırmızı leke gördüm.
Sonra temizledim bir daha baktım yine gördüm 1 saat sonra artar mı diye korkuyorum. Düşük işareti mi? Minicik kan yayılmadı ama gördüm ben? Morelim bozuldu