Sedakctpe bende 19+5 im ve şimdiden kullanmaya başladım doktorumun tavsiyesi üzerine Evomere çatlak kremi aldım içeğini araştırdım tamamen doğal yağlardan oluşuyor kremsi yapıda, instagramda Mühendisinoğlu sayfasında bu kremi yıldızlı kremler listesine koymuştu