Ebi tatlım bak ben 18 haftalık hamileyim henüz hiçbir şey almadım bakmadım da sonlara doğru rabbim nasip ederse alıcam ben bazı şeyleri hemen alıp çok alma hoşuma gitmiyor, anlattığına göre bebeğin biraz hastanede kalacak eğer Doğumdan sonra herşey yolunda giderse canım alırsın çünkü onları almak 1 gün elbise falan al ama istersen yatağını falan hastane çıkış durumuna göre alırsın benim fikrim tabi sen daha iyi bilirsin..