ezehra Nrmnism gün saya saya geçirdim burda günlerimi şimdi yarın 2 aylık oluyor kızım ❤️ Rabbim sağlıkla kavuştursun hepinizi 🙏🌸
Sera00 Nrmnism 64 yazıyor ama 38+1 de sezeryan olacağı icin şafak 50. Cok heyecanlıyim ve zaman durdu resmen