Anne89 aynı bizimde o civarlardaydı hiç risk almaya gerek yok dedi zaten ne nişan ne su ufacık bı agrı bıle yok. Çatı ağrısı var ama normal diyo hep. Hayırlısı olsun hakkında. Ben normal dogum cok istedim ama herseyın hayırlısı saglıkla gelsınler en önemlısı o hersey allahtan🙏🏼