maviruhum dua edicem canımm🤲🏻🤲🏻 Ayrıca soyle bisey soyliyim ben 1 sene boyunca her ay ruyamda testimin pozitif olduğunu karnımın buyudugunu falan gordum ama hepsi psikolojikti bilincaltımdan biliyodum. hamile kaldıgım ayda ruyamda hep erkek bebek anlamında olan saçma seyler gordum mesela atıyorum toplu iğne gibi. Anlamına bakınca hepsi bebekti. direk bebekle ilgili ruyalar değildi. O ruyalardan sonra son gün işte ağaç diktiğimi gördüm çam ağacıydı sanırım, anlamına baktım muradına ermek dileklerin kabulu yazıyodu hadi bismillah dedim o sabah lavaboya gidip test yaptım iste ve çift çizgiydi☺️