Kvkasyam
Hayir ustelik randevum vardi yatis yaparlar diye korktum bisey demedim ne kadar saçma !
Dun gece de acil dogum yerini aradim hastanenin ( fransada yasiyorum bu arada ozel doktor yok kim denk gelirse )
Bana dediler 38.5 olursa gelin acile , ara hastaligi olabilir yada baska bisey atesinizi olcun devam ederse gelin. Bende olctum 37.8 cikti