Hiler10 Kozlar merhaba bugün sabah çok fazla idrara sıkışık şekilde uyandım 11+3günlügüz lavaboya gittim ihtiyacımı giderdim fakat o karnımda ki çok sıkıştığınızda ki agrı saha geçmedi enfeksiyon falan yol yanmam yok fakat çok sıkıştığınızda bi agrı var ya hani o geçmedi daha ne yapmalıyım bişey mi oldu ki başına gelen var mı korkuyorum
Superfreshlerim Hiler10 canım çok sıkışırsan tuvalete çıkıncıda kasıklarında bir süre ağrı devam ediyor, çok sıkışmamaya özen göster çünkü bu da bir enfeksiyon riski
Rabia5541 Hiler10 bu haftalar sık idrara çıkarsın canım çok tuttuğundan olmuş bendede oldu bi kaç kere uykumdan uyandım artık o derece tutamıcak hale gelmişim bide ben 3 lt su içiyorum korkma balım
Hiler10 Ilknur_emin sabaha kadar hiç uyanmamışım canısı çok kötü bi agrıydı ya Allah herkese yadım etsin kolay geçsin hamilelikler dogumlar
Ilknur_emin Hiler10 dikkat et canım çok tutmuşsun farkında olmadan ondan o kadar ağrın olmuş ben gece en az 5 6 defa lavaboya gidiyorum ilk haftalarda dahada fazlaydı ama.17 inci haftadayim elhamdülillah azaldı