Sugar63 Merhaba, sistemde 5 hafta 5 günlük hamileyim diye hesaplanmış. İdrar yaptım çift çizgi çıktı bugun kan testi yaptırcam. Bu sabah kırmızı tükenmez kalemin ucunun minikliğinde 2,3 kırmızı nokta gördüm. Sizce düşük belirtisi midir? Korktum çok. 5. Haftada kanama yaşayan ya da minicik lekelenme yaşayan oldu mu? Normal mi? Yazar mısınız lütfen?
ekara Sugar63 doktoruna bahset bazen düşük tehlikesi oluyor doktorlar kanama engelleyici ilaç veriyor
Ayse-karadag Benim aşırı kanam oldu ilaç kullandım şuanda ara ara kahverengiyi andıran lekelenmeler oluyo doktora git progestan verecektir büyük bi ihtimal
Sugar63 Ayse-karadag kaç aylıksın canım sen? Devam etti mi gebeliğin çok morelim bozuldu... Umarım kötü bir sey değildir
Eliffffffffff Sugar63 bende de sende ki gibi olmuştu yerleşme olduğu için de olabilir dedi doktor her ihtimale karşı düşük önleyici ilaç verdi devam ederse takip edelim demişti git doktoruna bir görün istersen canım
sbusra Sugar63 yerleşme kanamasıdır genelde olur ama küçük olduğu için görmeyiz. Sen yine de doktora söyle için rahatlasın düşük kanaması öyle azıcık olmaz 😊
ekara Sugar63 düşük işareti değildir ama önlem olarak doktor progestan verir rahminizi kalınlaştırmak için.
Sugar63 sbusra ilk bu sabah gördüm acaba başlangıc mı devamı gelir mi die cok korkuyorum randevu aldm bgn gideceğim ögleden sonra