Dilek5555 yok onunla alakalı değil bünyeyle alakalı ben vitaminimde kullandım Doğumla beraber tansiyonum normale döndü🙂 dikkat etmeniz gerekiyor mümkün olduğunca dışarıya bile yalnız çıkmayın. Dışarıda bir kaç kez baygınlık geçirdim dikkatli olmak gerek🙂