Stuna çekirdekten öğütülmüş türk kahvesi veya filtre kahve günde 1 fincanı geçmeyecek şekilde verilebiliyor.
Ancak siyah çayı demir emilimi kansızlık sebebiyle önermiyorlar onun yerine ıhlamur veya zencefil çaylarını içiyorum.
Çay & kahve ikisini de tüketmiyorum. Gerek de yok bence. Sadece çay& kahve değil Bu dönemde hiç bir yararı olmayan bir şeyi sırf canım çekiyor diye tüketmek bebeğime haksızlık olarak görüyorum. Seçim şansı olsaydı belkide istemiyorum diyecekti. Çok ufacık bi dönem doğduğunda nasıl olsa yine yer içerim