Sarem Kızlar merhaba. Bebeginiz doğum kanalına kaçıncı haftada girdi ? Birde siz hissettiniz mi pozisyonun değiştiğini ?
erciyes38e Sarem benimki 28. Haftada girmişti 39. Haftada sezaryen oldum. Girdiğini hissediyorsun çünkü aşağıda kasıklarda baskın artıyor ve çok şık idrara cikiyorsun
R_abia Sarem başaşağıya dönmesini diyosan 23. Haftada dönmüştü 36. Haftamdayım hala aynı 😁 kanala girmesi karnın düşmüş derler ya onu diyosun sanırım iyice aşağıya inmesini ama daha yaşamadım öyle bişeyi bilmiyorum 🤷🏻♀️😁
El_mu 32.haftada Ben hissettim yarım saate yakın midem bulandı hem de birden bire ve kasıklarım sertleşti başı gelince
Sarem El_mu benimde 2 gündür bulantım oluyo karnımın alt kısmı sertleşiyor ama anlamıyorum ilk gebeliğim oldugu için
busragokce 38deyim daha giren yok çok merak ediyorum nasil girecek acaba bi anda mi yoksa günler mi sürüyor
El_mu Sarem Benimde ilk gebelik, eğer kafa aşağıdaysa aslında şişliği hissedersin diye düşünüyorum ama
Sarem R_abia 😂 benim bildiğim terimlerle derdimi anlatma çabama ne demeli. Neyseki sen beni anladın canım 😂. Tek avazda hayırlısıyla kurtulursun sende inşallah
erciyes38e Sarem sezaryen sebebim normal doğuma karşı aşırı korku içerisindeydim düşündükçe doğumu panik oluyordum ama keşke o kadar abartmasaymisim sezaryen olduğum için pişman oldum , kendimce daha kolay olduğunu düşündüm sezaryenin ama yanilmisim
NilgunHnm 32. Haftamda gittiğimde doktor makat girişli dedi 34. Haftada gittiğimde başka doktor vardı makat girişli mi dedim oda dönmüş pozisyonunu almis dedi ben anlamadim döndüğünü ama hiç kasigimin orda çatlak yoktu doktora gitmeden önce baktım ki nasıl çatlamış o an dedim dönmüş dönmüş ki germiş orayı