burcinburcin Merhaba arkadaşlar. Odasını aldık ama yatağını bir türlü seçemedik yaraş mı çilek mi ? Çilekte lateks var yataşta ise paket yay sistemi. Siz neler tercih ettiniz yardımcı olur musunuz 🙂🙂
ozgeya burcinburcin Çilek’ten oda takımıyla birlikte aldık gayet de memnun kaldık.Ama tabi Yataş’ın yatakları da çok iyi.
novice_mom burcinburcin İşbir’in yataklarına da bir göz atın. Biz kendi yatağımızı değiştirdik çok memnun kaldık. Şimdi de bebek için işbir den almak istiyorum.
Badevehande Çilek alanlar memnun kalıyor bende henüz sipariş vermedim ama uygun fiyatlı ortopedik yataklar vardı gitti gidiyor da