Busraasel6776 Doğuma az kalmiş Anneler siz hangi hamur işlerini yapıp buzluğa attınız yada yapan var mı bir önerileriniz var mı doğumdan sonra kolaylık olması için . Bende yapacağım bugün 🥰😊
A_S_K Busraasel6776 her zaman ne yapıyorsan yap pişir at buzluğa :) En pratiği sigara böreği.. Poğça, tatlı tuzlu kurabiye
Gamze43 Busraasel6776 hicbisey yapmaya niyetim yok valla kızlar hazır pastaneden kurabiye alıp gecicem ikramlik çikolata yaptırdım birde magnet falan onlarla yollayicam gelenleri 😂
Rapunzel2019 Busraasel6776 Ekim ayı gibi mozaik pasta, peynirli yufka böreği , poğaça ve tatlı kurabiye atmayı düşünüyorum. .
Badevehande Sigara böreği her zaman yaparım poğaça attım çıkardığın kadarını yemezsen semsert oluyor yenmiyor sonra pizza için de deneyen çok var ama çok kilo aldırıyor bence emzirirken daha sağlıklı beslenmeliyiz mesela ıspanak temizleyip doğrayın atın buzluğa çıkarınca kavurup yerseniz süt yapar
Busraasel6776 Badevehande Aynen canım haklısın zaten ben pek hamur ise seven biri değilim. Bebek doğunca görmeye gelen misafirler için ikram amaclı 😊
Elif_murat Ben sarma sarıp atacağım, buzluk böreği var instagramda falan çok yapıyorlar. Sonraları da fırsat buldukça kurabiye falan yapıp saklama kaplarına koymayı düşünüyorum. E bebek görmeye gelene de hepten boş ikramda bulunulmaz diye düşünüyorum 🤔
Busraasel6776 Elif_murat Aynen öğle canım bende öğle düşünüyorum benimde pazartesi doğumum. Bugün bende herşey yapıp buzluğa atacağım . Misafirlere ayıp olmasın eve gelen misafir boş gönderilmez sonuçta 😊
Anneyimki Bende bugün yapıcam. Sodalı pogça internette var busluk pogçası diyese geçiyor. Bşde sigra böregi sarıcam. Başka bi günde kurabiye yaparım bakalımmm
Anneyimki Rapunzel2019 mozaik pasta tarifiiii istiorummmm 🤦♀️🤦♀️ internette 4 5 tane degişik varsiz nasl yqpıorsnz
Rapunzel2019 Badevehande Mikrodalgada ısıttılan ekmek bile sert oluyor soguyunca, ama pogacayı kendi haline bıralınca sertleşmiyor yada fırında ısıtınca 🙈
Badevehande Rapunzel2019 ben kendi haline bırakıp yedim ilk yarım saat iyiydi ama kalanlar taş gibi oldu zamanla
Rapunzel2019 Badevehande hımmm. Pişmiş poğaca atmadım. Genelde çiğden yufka atarık. Kurabiyeyide çğğden atmayı denicem. İnternette tarifler var