S_s_gamze Hayır ilave şeker yok.Olması gereken,anne sütünde de bulunan Laktoz var.
Bebeğimde 11 aydır kullanıyorum.Piyasadaki bütün mamaların içeriğini araştırıp,karşılaştırıp bir tercih yaptım.İçerik olarak en temiz ve sahip olması gereken madde ve değerler bakımından standartlara uyan tek mama şuan.