btll2017szrr Günaydın kızlar. Baya bi üşütmüşüm dün bir kase çorba içebildim sadece ve sürekli kustum bebeğime bişe olur mu bi zarar gelir mi çok endişelendim 😔😔
Mavilianne btll2017szrr Bebeğinize bir şey olmamıştır sanmıyorum. Ama yine de bir gidin enfeksiyon vardır vücudunuz da en azından bunun için yardımcı olsunlar. Enfeksiyon Bebek için iyi değildir
btll2017szrr Gnc553 şuan kendimi iyi hissediyorum ama tek korkum dün bişe yiyememiş olmam bişe mi olmuştur gidim o zaman
Zeren0625 btll2017szrr üzülme canım bişey olmamıştır bebek depolardan beslenir. Bu arada acıkınca daha çok hareket eder ve rahim duvarına daha sıkı tutunur.
Guguk btll2017szrr bir gün bişe yiyememekten bişe olmaz ama çok üzülmekten olur. İnsanlık hali kimisi üç ay serumla ayakta duruyo bir gün yiyemedim diye bu kadar üzülmeyin. Hastalığınız için doktora danışın