beybii
merhaba arkadaşlar ikiz kızlarımız oldu allah herkese nasip etsin. 5. günümüzdeyiz fakat sütüm az gibi. emzirdikren 10-15 dk sonra ağlıyorlar. Kaynanamda süt az diyip hemen mamaya sarılıyor mama veriyor. birkaçdefa uyardım ama her defasında sütün az çocuklar aç diyip mama veriyor. çok sinirliyim. ne yapacağımı bilemiyorum. yardımcı olurmusunuz. sizce mama vermek sakıncalı olur mu