Cankiz06 bende yaklaşık 6 yıldır ankilozan spondilit hastasıyım merak etmeyin her hastalık gibi bunun da evreleri var ve kendime ne kadar iyi bakarsa o kadar pozitif dönüş alabilir 👍🏻 İlk zamanlar yürürken bile çok kötü oluyordum, yataktan kalkmak istemiyordum belimden tüm bacağıma dirseklerime yayılan ağrılarım vardı ama şuan Allah’a şükür ilaç tedavisini bile durdurmuş vaziyetteyiz☺️