Sevey eliffxx Bende orda istiyorum sezeryan olacağım ama korkuyorum rüyalarıma kadar giriyor özelde istiyorum ama malesef şuan o şansımız yok bilen yada tecrübesi olanda yok ki
loya-milya ben ilk kızımı orda yaptım doktorlar peş para etmez sancı odasında yanlız kalkıyorsun ne dogurdugunu ailene söylüyorlar nede sana haber veriyorlar allahtan 6 saat sancı cektm yoksa cıkıp gidiyordum en iyisi özelde dogurmak