Nigdelianne MinakAnne bimde satilan ilik agda bantlarindan aliyorum ben agdaya dayanamıyorum ama onu küçük küçük kesip alıyorum hem iyi alıyor hem de az aciyor ısıtmakla falan da uğraşmıyorsun diğerleri gibi bence denemelisin
sevval55 MinakAnne kaş aldırmaya gidiyorum de bikini bölgene ağda yaptır sende canım. Kendim aldım dersin
MinakAnne Fasulyem22 Bu defada kardeşine yaptırır hiç uğraşamam ağda bantlarinin hangisi iyiyse alır ayna karşısına geçip yapacam bi şekilde
MinakAnne Fasulyem22 Bu defada kardeşine yaptırır hiç uğraşamam ağda bantlarinin hangisi iyiyse alır ayna karşısına geçip yapacam bi şekilde
Sema_297 Merhaba 33+6 hamileyim daha dün ağda yapmayı denedim kendim ayna karşısında. Fakat artık çok zor oluyor ve sancı çektim. Bazı bölgelere yetişemiyorsun ağda kuruyor falan buda çekerken deriyi zedeliyor. Evde deneyip kendinize eziyet etmeyin. Eşiniz veya kardeşiniz varsa yardımcı olsun.☺️
Esesen MinakAnne bence kesinlikle bimden epi alın yumuşacık elinde bir iki ısıt yetiyor. Weetle uğraşmak çok zor parana yazık olur ısınmıyor yumuşamıyor ısıtıcı açıp ancak ısıtabiliyordum.
Elif_murat MinakAnne kuaföre gidince ne olacağını sanıyor da göndermiyor ? Mahreminizi korumak adına mı. İlerleyen zamanda göbeğinizden kendinizi hiç göremeyeceksiniz. O zaman da jilet kullanacaksınız. O daha kötü
Elif_murat MinakAnne amaaannn, sizin cilt hassassa belki bi ihtimal diyeceğim de hiç duymadım inanın. O zaman ağdayı ağda bezini alın, yapsınlar 😁😁🤷♀️🤷♀️
Elif_murat yagmurkar bende şaşıyorum ya. Kadını hiç mi düşünmüyorlar. Doğum yapacak bu insan. Onca doktorun ebenin bilmem kimin karşısında olacak eğer normal doğurursa. Kuaför de onlarca insanla muhattap oluyor bu konuda. Aynı şey yani. Şaşıyorum valla
MinakAnne Elif_murat Soyulabilen ağda kullanıyorum ben aciyida minimuma indiriyor hamileligimden dolayı ağda dan korkuyorum
Umran90 Ben ağda yapamıyorum çünkü arı sokmuş gibi kabarıyorum jilette çok kaşındırıyor diye kullanmıyorum uzun zamandır hamileliğimden önce de kullanıyordum hamam otu tozu kullanıyorum hem ucuz hemde 2 hafta sonra anca temizlenecek boyuta geliyor çok memnunum tavsiye ederim