Minebasturk97 Haftalık kontrolume gitmiştim bugün. Hiç ama hiç doğum yapacağım aklıma gelmemişti. Doktor ultrosonda bebegin suyunun azaldığını söyleyince ben çok üzüldüm. Bir de çatıma baktı ve çok dar olduğunu söyledi. Bugün seni doğuma alalım dedi. Diyince beni gözyaşı tuttu . Kendime hakim olamadım. Sonunda anne oluyordum ve size bu duyguyu nasıl tarif edebilirim bilmiyorum. Sezeryan olacaktım. Ameliyathane falan hazırlandı ve orda olmak çok değişik bir duygu çok soğuktu ve bir o kadar da korkuyordum. Ailem herkes gelmiş beni yukarda bekliyordu. Onlardan güç aldim . Sonra işte beni bayilttilar kendimi asansörde buldum. Gözlerimi zar zor açsam da canım o kadar çok yanıyordu ki anlatamam gerçekten zordu ya. Acıdan yalvarıyordum anneme ne olur biseyler yap çok acıyor diye. Sonra bebeğimi gördüm ve çok duygulandım. Anne olmuştum ve 22 yaşındaydım. 3300 gr dogdu oğlum. Allah isteyen herkese nasip etsin💕
Aysedgrlikrkmz Minebasturk97 Rabbim sağlıklı hayırlı uzun ömürler versin inşaallah 🙏🏼 Bugün benim de Doğumum var inşaallah 🥰
Zumer Minebasturk97 Rabbim sağlıkla kavuşturmuş buna şükür annesi 🤗 geçmiş olsun size de . Hayırlarla büyütün . Küçük anne sizi ❣️🥰