Zelihaertek Ekimmeselesi ilk Doğumda oğlum dört buçuk kilo 52 cm doğdu bir sorun olmadı ama sezeryan Doğum yaptım😅
Zulubik Ekimmeselesi neredeyse her bebek ultrasona göre 300 gram kadar eksik doğuyor burda okuduklarıma ve çevremdeki bebeklere göre. Aynı ya da fazla doğan da vardır mutlaka ama geneli hep eksik doğmuş. Ondan dolayı çok da kafaya takmayın bence.
Yesim6060 Ekimmeselesi ben ilk bebeğimi 35+3 de doğurdum 2950 idi heralde 40 haftayı beklesek dört üstü doğacaktı😀
Emine_dag123 Ekimmeselesi bence normal canım. Benimde dün kontrolüm vardı 37+1 3.600 olmuş normal dedi Dr bana. 😇
Yesim6060 Kimya evet 29 haftadan itibaren sancım çok çıktı iğne serum ancak 35 kadar gelebildik tabi birde eşte yaşlanma ve suda kireçlenme vardı ama şükür küvöz de kalmadı
Tugceee123 Ekimmeselesi iri değil internette araştırırsanız haftasıyla uyumlu görümcem aynı haftada sizin kilodan 50 gr fazla doktor gayet normal demiş