Kerem_alyadua Ceyda28 bende anlamadım valla normalde hep düsüktr şekerm hiç yüksek cıktığını görmedim
Tugceee123 Ecemsbaby benimde sınırda fazlaydı yani çok meyve tüketiyordum birde dondurma azalttım bakalım daha kontrol olmadık inşallah biraz azAlmıştor 30+4 üz bizde
Ecemsbaby Tugceee123 ben de meyve yararlı diye bol bol tüketiyorum aslında ama az mı fazla mı bilmiyorum bebeğin suyu. doktorum da birşey demedi sıkıntı görmedi sanırım aklımda bulunsun insallah normale dönmüştür sizinki de🙏
Ceyda28 Tugceee123 ya aslında bana çok fazla demedi biraz fazla ama problem değil dedi başkada bişey demedi doktoruma çok güveniyordum ama buradaki çoğu arkadaşta şeker ile alakalı olabilir diyor bu hafta tekrar randevu alıp gidicem bira takıntılı biriyim açıkcası onuda geçtim söz konusu bebeğimin sağlığı. Daha da dikkatli olmaktan başka çarem yok şuan peki Bi zararı varmı suyun fazla olmasının? Bununla ilgili birşey derdimi doktorunuz
Tugceee123 Ceyda28 benim şeker yüklemesi olmasına rağmen hersey normal çıktı ama doktor yinede tatlıyı azalt dedi
Thanim Ecemsbaby meyvenin cok tuketilmesi seker yapar:( bana doktorum en fazla bir porsiyon yiyeceksin demisti canin muzla elma cektiyse muzun yarisini elmanin yarisini yemen gerek demisti dikkat edin:)
Ecemsbaby Thanim teşekkür ederim benim kan şekeri düşüklüğüm vardı hamilelik öncesi diyetisyen yemek ve meyve porsiyonlarımı ayarlamıştı yemeğe bağlı gelişmiş, düzelince de listeyi sallamadım bebeğe de bana da yarasın diye bol bol yedim 🙈 dikkat edeceğim
Mavilianne Ceyda28 Benim sınırdaydı bu şekilde tatlıyı azalt düzelir dedi azalttım gerçekten düzeldi 🌸
Ceyda28 Mavilianne evladım için ne yapmam gerekiyorsa yaparım yeterki sağlıkla alayım kucağıma çok teşekkür ederim 🙏😊
gamzosgamzos Kerem_alyadua aclik 99 ilk 1. Saat 140 2. Saat 118 doktor hepsi sinirda yani yuksek dedi canim
gamzosgamzos Ceyda28 canım illa sekere bagli olmayabiliyormus doktorum dedi bazen yapisal olarak olabiliyor seker bile olmasa
Pembepanjur Ceyda28 bende bebegime iyilik olsun diye normalde yemedigim meyveyi yedim . Yanlis yapmisim demekki :( baktir canim sende . Rica ed. Kolayliklar