HazelSeren muhakkak yaptır kuzum, bende çıktı bizim ki de iri bi bebek neredeyse 2 hafta önden gidiyor. Diyet yaptım 10gün sonra düştü şeker ama Doğuma kadar yememe içmeme dikkat etmem gerekiyor. Bebeğin iri olması sorun değil ama ileride bebeğin şeker hastası olma ihtimali oluşuyor ve bebeğin suyunun artıp kordonunun dolanma ihtimali oluşuyormuş. Şeker yüklemesinin bi zararı Yok, vücuduna o an 2 bardak kola içmişsin gibi şeker giriyor o kadar, kesinlikle ihmal etme