Ekimmeselesi öbence baska bi doktora görünün derim. Özel hastanedeki bagzi doktorlar isin kolayina kaciyor sezeryani nasil yaptircaklarini sasiriyorlar. Bende 38+1 im ilk baslar dogumdan korkmuyodum ama artik hergun ya sanciyla uyanirsam diye gece uyuyamiyorum okadar korkuyorum ki anlatamam hakkimizda hayirlisi olsun bu arada yasim daha 21 yeni girdim 21 e :)