Dilaraevn valla canım şimdiye kadar takipte olduğum doktorum hep 2 hafta önden gidiyo iri bebek dedi durdu geçen hafta başka özel bi hastanede gösterdm doktor alakası yok sadece 5 gün önde dedi usg lere çok güvenme başka bi cihaz ilede baktır bnce ben çok şaşırdm gayet emindi doktorum hatta 36 hafta da alalm nasıl olsa 38 olmş oluyo bile demşti iyiki kabul etmemmşm bu arada benim ikinci doğumum olck ilkide sezeryan idi korkulacak bişey değil çok konforlu sonrası biraz acılı ama yinede bi normal doğum kdr değil emin ol 😊