Svcnn Hsrt42 32+5 oldm 31.hfta cvarndan beri bnde ayni yattgm yerden kalkasm glmyr harekt etmmz gerek ama halsz klyrm
cimennbayann Hsrt42 ilk 3 ay ve son 3 ay oluyormuş bu canım gün içinde uykum gelmiyor ama gece yatıp sabah ya da öğlen kalkmak çok zor oluyor 😬
Esesli Hsrt42 daha 1 saat önce bi akrabamla konuştuk. Bende sürekli uyuyorum dedim. Çok uyuma sarılık olursun dedi. Heh dedim bide bu çıktı başımıza
ozanejla Hsrt42 Bacım uyu, karışanın görüşenin yoksa uyu. Yemek yemeyi ihmal etmediğin sürece ne sorunu olucak😆 Ben sabah 7 de kalkıyorum kahvaltı ediyorum uyuyorum 12-1 arası de öğle yemeği yiyorum sonra akşama kadar eşimi bekliyorum.