Zsare evet canım biraz sancın çıkmış nst de onun gördüğü sancıları biz çoğu zaman hissetmiyoruz rahim kasılmalarınıza bakıyor çünkü en iyi değerlendirmeyi yine doktorunuz yapar bende 36 haftalığım sancılarım oluyor diye dün nst girdim bendede sancı çıkmadı değişik bir durum yani