Eime Merhaba kızlar 27+1 gebeyim diz kapağımın tam arkasında büyük bir varis var bayağı şiş misket gibi ilk hamilelikte kaldı ama simdi iyice büyüdü bacağımı çok ağrıtıyor geceleri sürekli krampla uyanıyorum vücudumun bazı yerleri böyle kalp gibi atıyor bunları yaşayan varmı kalp ve damara mı gitmeliyim şuan hamilelikte röntgen falanda çekilmiyor bakılabilirmi acaba bugün hastaneyede gittim aslında ama kalp ve damar doktoru yokmuş 10 günde olmucak mış belki bilen vardır diye sormak istedim
Korkusuz Eime canım benimde ilk gebelikten kaldı şu an da var doktor sadece sana varis çorabı yazar ben gittiğimde sadece çorap yazmıştı herhangi bişey yapamam hamile olduğun için dedi
Kerem_alyadua Eime benm 2 bacagımdada var hem kılcal damar variside var mosmor oldu bacaklarım doktr varis corabı verdi şimdilk bişy yaplmaz dedi bende giyemiyorm onu
Eime Korkusuz kadın doğum doktoru varise bakmama gerek yok bişey yapamam dedi kalp ve damarda yapamaz ozaman öylemi
Korkusuz Eime canım anca doğumdan sonra gidersin hamile olduğun için bişey yapmıyorlar ben şuan kramplardan ağrıdan uyuyamıyorum ama yapabilecek pek bişey yok şuan için
elifeceylan canm ayaklarının altına yastık koyup dinlen ki azalsın çok ayakta kalmaktan bebek damarlara baskı yaptığından oluşuyor benm göbeğimde bacaklarımda var gebelik sonrası doktora gdecem
Eime Kerem_alyadua sanada çok geçmiş olsun ne yapalım dayanıcaz ozaman ama benim pıhtılaşmadan süphelendi kadın doğum boğazımdaki damarda şişip morarınca