Kbrckbln canim bnde dış gebelik gecirdim mine hanim altran baktı kese gözükmüyor dedi çünkü kanda oranlarım düşüktü bni araştırma hastanesine yönlendirdi gercektende tanısı dogruydu hem alttan muayene sakıncalı degil ki düşük riskim vardı ve kilom fazla diye 12. Haftaya kadar alttan muayene etti 13 yıllık doktorum drogos sifadan geldi ersoya ben cok memnunum ve şehir dışından bile gelen hastaları var guvenilir biri