Ytugcek
Eşimin arkadaşının eşi orda doğum yaptı,doğum paketi aldılar ama doğumdaki epizyotomisi cok kötüymüş, benden 4 ay önce doğum yaptılar ama hala iyilesmemisti. Yaklaşık 6 ay kadar uğraştılar, genel cerrah sonra düzeltti epizyoyu baştan.. doktorun adını bilmiyorum ama bayan olduğunu biliyorum sadece